Mały drobiazg ode mnie z tego weekendu…

Mały drobiazg ode mnie z tego weekendu…

Dziś moja propozycja dla wielbicielek wszelkich  błyskotek !

Takie cudo udało mi się wyszperać w ten weekend podczas wyszukiwania świątecznych  prezentów w  1 z drogerii –  bardzo fajny błyszczący drobiazg- kolczyki liski. Trend , który utrzymuje się od paru dobrych lat… Ja znalazłam taką  wersję którą widać na zdjęciu powyżej!  Pozwoliłam sobie nie zamazywać ceny… By was zmotywować do działania i bycia piękną nie tyko na Święta… 😉 Wystarczy tylko dobrze poszukać interesujących nas błyskotek i być na czasie !

A znaleźć je możesz dosłownie wszędzie ! 😉 Udanych poszukiwań ! 😉

 

 

 

 

Skomentuj

